Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 21:09 - Приказките за доброто и злото
Автор: mimayordanova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1711 Коментари: 12 Гласове:
9



Когато бях малка обичах да чета приказки. Те ме омагьосваха. Най много обичах ония, които имаха щастлив край. Тоест доброто побеждаваше злото. Обичах да ги чета и на децата си вечер в топлото легло. И някак си, все гледах да убедя децата си, че злото е нещо много лошо и трябва да си добър човек. И че Доброто ВИНАГИ побеждава Злото. Все търсех и виждах в хората доброто, а злото нито го виждах нито ме интересуваше. И никога не помнех, че всяка приказка има край. Сега, след всичко което ми се случи, все повече започнах да се замислям... Оная вяра на детето в мен ли ме обезсили да видя, че злото не само че не е победимо от доброто, но и безпощадно и безмилостно го унищожава. Затова си мисля... Ако сега трябва да съм дете, ако сега трябва да чета приказки на децата си... дали да не започна с ония приказки, в които злото побеждава доброто... И да се науча първо да виждам злото в хората, да се науча да се пазя от него. Ако не съм силна да се справя с него, поне да се науча да си спася тялото и душата от обезобразителното зло. Защото на кой ли му трябва моята вяра в доброто като ми види душата надупчена от злото...Виждали ли сте парцал от хубав плат, протрит от бърсане на мръсотия... На който зеят огромни дупки... И зад всяка една дупка, ехидно наднича една приказка, в която ДОБРОТО ПОБЕЖДАВА ЗЛОТО...



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmagy - Боже, как ми се иска да ти кажа, че не ...
09.01.2010 23:17
Боже,как ми се иска да ти кажа,че не си права.....
И все пак,всяко зло за добро!
Аз въпреки всичко все още вярвам в силата на доброто!Вярвам ли???
Спокойна вечер!:)
цитирай
2. ladymerry - Ако те хвана за ръка...
09.01.2010 23:26
Ако те хвана здраво за ръка, ще ти помогна ли да извървиш пътя...
Едва ли. Всеки сам си носи кръста.
Хубавото е, че трябва да затръшнеш една врата, за да се отвори друга.
Истина е, повярвай, всяко зло за добро.
цитирай
3. tit - Добре казано!:))
10.01.2010 15:03
Но лоша идея за реализация!:)
Всеки път, когато не си безразлична и боли - побеждава доброто!!
Постоянно щастливи са само глупаците!
Но те не го разбират!:)
цитирай
4. mimayordanova - Но лоша идея за реализация!:) ...
10.01.2010 15:35
tit написа:
Но лоша идея за реализация!:)
Всеки път, когато не си безразлична и боли - побеждава доброто!!
Постоянно щастливи са само глупаците!
Но те не го разбират!:)

***
Благодаря ти Тит!
цитирай
5. letisi - приказките за доброто
11.01.2010 01:32
раждат мечтите и надеждите ни...имаме нужда и от това...за жалост те са силни само в сънищата ни...но и това бягство си струва...поздрави и усмивки:)))
цитирай
6. tili - Не зная какво ти се е
15.01.2010 14:12
случило, но съм убедена, че доброто винаги побеждава! Стига нашето добро да не е зло за някой друг. Не се обезверявай, животът е колело - сега си горе, утре си долу, а през повечето време - по средата :))
цитирай
7. анонимен - Не забравяй, че доброто е в основата на
16.01.2010 10:49
живота! Ти прави добро, пък каквото ще да става!
цитирай
8. panazea - Zapazi detskoto v teb!
17.01.2010 22:34
Ti si tolkova mila , zastoto si po detski chista! Privet!
цитирай
9. budha - м
17.01.2010 22:38
да!
цитирай
10. valsodar - Малки страшни приказки за лека нощ?
22.01.2010 11:16
Да, би могла да им ги разказваш - приказките на разочарованите от живота деца.
Но, ако я няма вярата в Доброто, ще я има ли изобщо и борбата със Злото?
цитирай
11. learningtogether - Все пак
27.01.2010 18:14
това е хубава приказка. За да не обличаме всички в дрехата на Доброто. Защото тогава ще получаваме повече удари. Откъм гърба. Защото е по-добре да се научим да се борим, да се справяме, да ставаме когато паднем, пък дори това да става чрез Вярата ни в Доброто. А ако не назовем Злото, едва ли ще се борим срещу него. И все пак последното е по-малко важно от това да се обичаме. В каквато и да е форма :))
цитирай
12. cornflower - Като мишена,
21.02.2010 15:55
от куршуми стреляна...
Но нека ни остане вярата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimayordanova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 147090
Постинги: 67
Коментари: 193
Гласове: 4232
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031